fredag 6 november 2009

Så var det helg...

Mamma står alltid i fönstret och väntar på mig när jag kommer från dagis, jag blir alltid lika glad att se henne. Jag är så ivrig att visa mamma min dagbok att jag oftast inte hinner in i huset.



Idag kunde hon bland annat läsa:
"Clara har haft roligt, varit på gott humör idag. Hon och Maja skojade och skrattade när de satt i vagnen tillsammans."
Jag gick hela vägen från lekplatsen tillbaka till dagis idag (vilket tydligen anses vara rätt långt), och fröknarna var så imponerade. De frågade pappa om vi brukade vara ute och gå :-)

Här är en liten filmsnutt där jag säger 'mer' och även ett försök att säga 'juice'.



Mamma var bara tvungen att ta ett foto på Lilly, för att visa hur lockig hon är när hon är nybadad. Mammas lockar minsann. Men vi har fått se bilder på när pappa var nyfödd och han hade minsann exakt samma kalufs som Lilly, så det har hon fått efter honon.

1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

Vilka söta små lockar och vad duktig Clara är!