måndag 2 november 2009

Helgen som varit...

Hej och hå va tiden går. Så är man ännu en helg äldre.
Farmor och farfar har varit här och busat med mig och Lilly. Jag fick ett munspel av dem som jag börjar bli en fena på att spela. Och sen kom några vänner till mamma och pappa på middag i lördags och de hade oxå paket till mig, maracas :-D Så ni kan ju bara ana vilka musikstycken jag sätter ihop här hemma. Jag tror Lilly uppskattar att jag spelar maracasen precis vid hennes öron, hon sjunger med i högan sky i alla fall.

Här sitter jag och läser saga för farmor och farfar.


Nybadad syrra.


Förstår inte riktigt varför Lilly ligger under den här då och då, leksaken är ju uppenbarligen till mig, precis som den där solstolen. Lilly ska alltid försöka sno leksaker *hrmpf*.

1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

Vilken fin leksak, jag hoppas jag får testa den när jag kommer på besök!