lördag 5 februari 2011

Hos frisören

Idag var det äntligen dags för mig att klippas. Jag stormade in hos frisören på Väla och deklarerade högt att jag inte skulle sitta i bilen utan i en stor stol alldeles själv. Och kan ni tänka er att jag satt där i säkert 20-25 minuter alldeles stilla, killen var perfektionist får man väl säga. Sen åkte sprejburkarna fram och han frågade om jag ville ha nån färg i håret. Klart jag ville! Vi kom överens om att han skulle spreja ett rosa hjärta i mitt hår fast när det var klart ville jag ha blå färg också. Och när den blåa färgen sprejats ville jag ha den röda. Grabben kunde ju inte motstå min charm så rött blev det oxå.



Imorgon är det STOR dag, för då fyller jag 3 år. Här visar jag för mamma hur mycket jag fyller.

1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

Hurra hurra hurra, för Clara som fyller år ida!
Vad fin du blev i håret och Lilly, du verkar gilla bad lika mkt som jag:)
Kram Hannes