söndag 6 februari 2011

Idag fyller jag år!!!

Ja det kan ni tro att jag gör, och jag var ivrig att starta dagen. 05:45 sprang jag in till pappa och ropade 'Vaaaakna pappa! Titta på TV' vilket var helt otippat. Vanligtvis vet jag inte ens vart min stortå är vid den tiden.

Efter lite skönsång (?) av mamma och pappa fick jag ett lass med paket, vilken tur för mig att mammas jobb ligger granne med Toys R´Us, jag och syrran är stora vinnare på det tror jag minsann.

Sen var det förberedelser för hela slanten som gällde och kl 14:30 började alla gäster drälla in. Farmor, farfar och faster Yvve kom först. Sen kom Kajsa, Elias, Johan och Åsa, mormor, morfar, gammelmormor och gammelmorfar och tillsist mammas kusin Linda. Oj så många paket det blev och massor med fint fick jag!!

Kakor, tårta OCH glass... Aj like!


Syrran var i sitt esse idag.


Jag, Kajsa och syrran blir gungade i ett överkast. Detta är helt klart vår favoritsyssla när farmor och farfar är här på besök. Men mamma och pappa vägrar göra det, de är SÅ tradiga!


Lagom tills dess att sista gästen stod i hallen kom Josefine, Jojje och Jeanette på besök. Jag fick världens ballaste hus av dem som jag och syrran snabbt intog. Tänk att vi hade energi kvar att bränna.



Jag vill tacka ALLA som uppvaktat mig idag med besök eller sms till mamma. Kramar till er allihopa!

4 kommentarer:

Hannes & Linn sa...

ser verkligen ut som en toppenfödelsedag och vad många paket!!!
Kram Hannes

Linda sa...

Stort grattis på födelsedagen! Kramar från Isac & Zion

Sixten & Majken sa...

Stort grattis från också, missat att skriva här *skäms*
Så fina ni var, både du och syrran!
Kram

Min Syrra och Jag sa...

Anna: Jag har valt att ta bort din kommentar då du pratar om hur en annan person psykiskt mår. Du nämner inte hennes namn, men hennes mammas fulla namn vilket gör det oerhört lätt att identifiera flickan.

Det är min starka åsikt att varken du eller jag har rätten att publicera på internet hur någon annan mår.