lördag 12 februari 2011

Kalas för polarna

Så var det kalas-dags igen och idag var det för mina närmaste polare. Sixten, Majken Agnes, Kajsa, Filippa, Maja & Albin. Och med det följde så klart både mammor och några pappor med. Efter presentöppningen satte vi oss till bords och det bjöds på korv med bröd.



Efter detta blev det glass i stora lass och allt från strössel till såser och godis att slänga på. Jag satt läääänge och käkade efterrätten.


Ett STORT tack till alla mina gäster som kom med kalas-fina presenter och gjorde min dag riktigt lyckad!

Efter det att gästerna lämnat tog jag och Lilly en liten paus framför TVn för att samla nya krafter, som vi snabbt brände i en ny lek. Ballong-wrestling. Hur ball som helst.


Tidigare i veckan var vi på AVT, men den här gången fick Lilly faktiskt stanna på dagis. Mamma tycker att hon mest får spendera tiden med att ha koll på Lilly och tycker inte hon hänger med lika bra på träningen så nu testar vi utan syrran.

En sak som vi tränar mycket på nu är att jag ska använda rösten med styrka. Mamma och pappa vet ju att jag hemma kan hålla låda så att grannarna hör det, men det ska bli lika konsekvent borta och på dagis. Här ropar vi på grodan att den ska hoppa 'UPP!'.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att jag fick komma på ditt kalas. Det var riktigt roligt. Kram Maja

Anna och Ronja sa...

Förlåt har ju glömt att gratta dig på din dag. Stort GRATTIS i efterskott fina tjejen! Hoppas du hade ett roligt kalas, men det ser det ut som du hade. kram

Hannes & Linn sa...

Vilket höjdarkalas det såg ut att vara och det där med ballongerna verkade ju helfestligt:)
Kram Hannes