fredag 17 december 2010

Demoleringsdags

Jodå, tro inte att man kan lova något den ena dagen och sen hoppas att jag glömt.
Så fort jag steg upp imorse informerade jag gamlingarna om att idag skulle det käkas pepparkakshus. De drog och drog på det, men tillsist fick jag besked om att efter lunch fick jag börja min demolering. Aldrig förr har jag väl vevat i mig makaroner i den farten för att snabbt hoppa ner, tvätta händerna och ställa mig i startposition.

Och när man trodde att pepparkakor var bland det godaste som fanns i kostcirkeln, så får man smaka den pimpade versionen med sockerglasyr och godis... HALLELUJA!!



Mission completed.


Vi vill också här passa på att önska en riktigt God Jul. Pga sjukstugan så har det inte riktigt funnits tid och ork att skriva julkort från mammas sida, nästa jul blir bättre lovar hon.

1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

Det såg fantastiskt gott ut och vad duktig du är Clara som städar efteråt:)
God Jul på er också!

PS Jag och mamma kommer ner efter nyår igen (vi ska ju ner en snabb tur över jul) och jag hoppas det finns tid att ses då! DS

Kram Hannes