torsdag 2 juni 2011

Majsutbrottet

Idag kom farfar hit och hjälpte pappa att bygga på vår lekstuga, så jag, mamma och syrran har roat oss själva. Förmiddagen spenderades på olika lekplatser och i eftermiddags gick vi hem till Ida och röjde. Vi har så himla roligt med Ida, hon är helt klart vår BFF.


Undertiden som Lilly sov middag idag så passade mamma på att fota mig lite medans jag grävde i sandlådan. Ett par riktigt fina bilder lyckades vi minsann få till, och jag ställde upp som världens fotomodell och poserade för fullt.





Och det här händer varje gång majs kommer på matbordet... som ni säkert förstår kommer majs sällan fram och de få gånger den väl gör det ångrar sig mamma bitter varje gång. Syrran är en sån drama-queen *suck*.

1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

Ja, Clara är allt en riktig fotomodell:)

Jag fick också majs igår men till skillnad från Lillys , åkte mina korn ner på golvet.

Mamma hälsar och tackar så mycket för senast!

Kram Hannes