söndag 5 juni 2011

Härliga sommar!

Igår var ju vi på fest och jag slocknade först 23:15. Det rättade jag till bra genom att sova till 10:50, jag släpade mig därför upp lagom tills dess att syrran serverades pastaskruvar och köttbullar och det fick bli min frukost. Gick fint det med!

Ikväll kom Ida, Maja, Sandra och Martin hit och det var fullt ös fram till knattarna somnade (19-tiden). Crazy Daisy'n åkte fram och jag, syrran och Ida sprang runt på gräsmattan som vilda höns samtidigt som den fullkomligt sprutade ner oss med kallt vatten. Svårt att säga vem som skrattade mest, vi eller föräldrarna.


Sen var det popcornsmys och film för min och Idas del medans päronen satt ute i trädgården och snackade. Alla var helnöjda med upplägget!

1 kommentar:

Hannes & Linn sa...

Ingen dålig sovmorgon:) Förstår att det behövs så här i sommartid med alla partyn!

Kram Hannes