lördag 4 september 2010

Promenad i härligt väder

I eftermiddags begav vi oss ut på en riktigt härlig promenad i solskenet. Först ut blev lekplatsen med loket och där passade jag och syrran på att åka motorcykel ihop.



Vi har fått vår egen Pippi Långstrump i familjen, mamma gav sin frisörska fria händer, sa att hon ville ha en wow-faktor och det här blev resultatet. Hon ville ha en färgklick och hon BLEV en färgklick. Ja mamsen, det är bara att äga som man coolt brukar säga.


Sen gick vi över till skolgården och gungade i den stora korg-gungan, både jag och syrran kiknade av skratt.


Jag passade på att lira lite basket och det var inte alls långt ifrån att jag gjorde mål, tyckte i alla fall jag.


Sen träffade vi på Erik, min polare som också har CI. Jag fick testa både hans borr och hans trampebil.



Mamma såg hur pappas ögon lös när jag trampade iväg med bilen och hon slår vad om att jag inom en väldigt snar framtid har en sådan i mina ägor. Och med tanke på pappas fråga om man kunde ställa sätet fram och bak så finns en viss misstanke om att ni snart ser pappa trampa runt i en trampebil.


Erik och hans mamma ska bli intervjuade för HD på måndag om Eriks CI-implantat och det tyckte mamma var jätte kul, så höll ögonen öppna ni som har HD.

1 kommentar:

Anna och Ronja sa...

Wow måste jag säga, så snygg du är i den hårfärgen.