tisdag 21 september 2010

Hurra för Lillys 1 års dag!

Idag är det Lillys födelsedag och det firade vi med pompa och ståt... eller ja... tårta och presenter i alla fall. Sitt allra första paket fick hon tydligen imorse när jag satt och tittade på Bolibompa. Det finns en skarp misstanke från min sida om att de gjorde detta i smyg för att Lilly i skulle få öppna i alla fall en present i fred.

I eftermiddags när mamma och jag kom hem låg Lilly och sussade. Men lagom tills dess att jag fått lite fika i mig vaknade hon och vi kunde gå upp och sjunga för henne. MYCKET spännande tyckte jag som ansåg att jag hade det viktigaste jobbet, att leverera OCH öppna presenten vi tog med upp. Lilly verkade lite förvånad men accepterade snabbt läget.

Sen blev det tårta, syrran gillade helt klart chokladgarneringen mest men även en hel del tårta slank ner.


Gäller att underhålla födelsedagsgrisen.


Och fastän det inte var min födelsedag fick jag också en present. En doktorsväska! Sån har jag velat ha hur länge som helst. Vilka invecklade undersökningar mamma och pappa fått utstå under resterande eftermiddag och kväll...


1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis världens goaste Lilly! Vill bara säga att ni har två underbara tjejer. Jag ser framemot att snart få träffa er igen!!

Jennyk