onsdag 14 oktober 2009

Fröken protesta på besök

Idag när pappa lämnade mig på dagis så vinkade jag bara till honom och sen sprang jag direkt in och lekte. Pappa stog kvar helt paff *fniss*. Ja, jag har jätte kul på dagis så nu slösar jag ingen tid med tårar i hallen.

Efter dagis kom vi hem och jag fick en skål med popcorn, mums!

Strax efter så kom pappa ner med en jätte spännande leksak... men jag fick inte leka med den utan den vara bara till Lilly. Alltså det där tycker jag bara är ren och skär orättvisa och ja, det kan väl ha hänt att jag drämde till Lilly för det. Och nej, det var väl inte en av mina stoltaste stunder, men hallå!!! Nån rättvisa får det väl vara?




När jag sen skulle bada så fyllde jag min hink och hällde ut den rätt på mamma. Då tog hon hinken och slängde den i sophinken som vi har i badrummet och FY så ARG jag blev på henne då. I nästa sekund flög det både ankor och krokodiler, sjöstjärnor och flodhästar och mamma försökte ta skydd så gott hon kunde, men alla prickade henne (jodå, jag har blivit väldigt bra på att sikta) samtidigt som jag hoppade jämfota och ylade av ilska. Alla leksaker hamnade tillslut i sophinken :-( Det var inget kul att bada idag! Och bara för att riktigt avsluta det hela så tvärvägrade jag få på mig pyjamasen så det blev en redig brottningsmatch med tårar.

Fast lite senare så förlät jag mamma och kröp in till henne och Lilly och tittade lite på TV innan jag skulle lägga mig.

Inga kommentarer: