söndag 25 oktober 2009

Brunch hos Jna

Idag har vi tydligen skruvat tillbaka klockan. Det borde rimligen innebära att mamma eller pappa behövde gå upp en timme tidigare, då jag skulle vakna 7 istället för 8. Men jag tyckte de såg så slitna ut bägge två att jag bestämde mig för att ge dem lite sovmorgon. Så jag vaknade 8:20 (vintertid). Hygglo va?

Sen begav vi oss hem till Jojje, Jeanette och Josefine på smaskig brunch. Och vet ni vad? Jag fick paketer igen! En jätte fin nalle, och syrran fick rolig snuttefilt som hon direkt invigde. Det var mysigt med brunch men jag var lite trött och då insåg mamma och pappa att jag nog var lite varm och febrig.
Här gosar Jojje med Lilly:


Och här tränar Josefine på sina framtida barnvakts-färdigheter:


Efter brunchen sov jag i hela 3 timmar och när jag vaknade så satt både farmor, farfar, mormor och morfar och fikade i vardagsrummet. Tänk, de hade vinterstädat hela trädgården medans jag legat och sovit. Himla hygglo! Fast lite synd var det att jag sov mig igenom det hela, för jag har ju fått en splirrans ny rullebör och bara tänk er så mycket jag hade kunnat åstakommit om jag får hjälpa till i trädgården med den. Aja, det kommer väl en vårstädning med va?

Här myser farfar med Lilly:

Inga kommentarer: