tisdag 27 oktober 2009

Pimp my solstol...

Idag kom mamma in och hämtade mig på dagis, jag gav ALLA slängkyssar innan jag lämnade och sa om och om igen 'bye bye!' Sen åkte vi in till stora staden för att träffa AVT-Karin. Idag följde mamma med mig in, annars är det alltid pappa som är där med mig. Oj som vi lekte. Karin radade upp flera olika djur och sen när hon härmade hur de lät så skulle jag ta djuret och stoppa ner det i en väska. Karin blev såååå imponerad, själv tyckte jag det var stört-enkelt. Och sen gjorde jag nått test och där fick jag oxå godkänt. Ja, jag är faktiskt himla duktig om jag själv får säga det. Men lite klurig är den där Karin för hon hade en hel bokhylla FULL med leksaker, men jag fick inte röra en ända. Kliade allt i fingrarna, fast hon hade rätt roliga leksaker på bordet oxå så jag fick väl nöja mig med dem istället.

Hemma upptäckte jag att mamma pimpat min solstol. Kan ni fatta hur paff jag blev när jag försökte sätta mig i den bara för att få en båge med en apa och papegoja i ryggen?? Vad är sannolikheten liksom? Jag började tokskratta när jag såg den, helfestlig mackapär. Enda problemet nu är ju att den är lite svår för mig att komma i, förstår inte riktigt hur mamma tänkte här.

Clara 7 månader gammal:



Clara 20 månader gammal:




Lilly får låna min solstol när jag inte är hemma, hygglo va?


Här myser hon med sin snuttis.

Inga kommentarer: