tisdag 1 september 2009

Mammagrupp-fika

Idag var det pappa som hämtade och lämnade på dagis, så jag vinkade glatt hej då till mamma imorse (hon såg lite lissen ut i ögat) och så åkte pappa och jag. När pappa lämnade mig blev jag också lite ledsen men sen kom Lena och tog mig i handen och då kunde jag tänka mig att gå in och leka med de andra :-)

Idag efter dagis åkte jag och mamma till Agnes för att fika. Det var jag, Sixten, Majken, Filippa, Maja och alla mammor så klart, och det bjöds på massor med mumsiga saker. Fruktsallad där bananerna var hårdvaluta och marängswiss... oooooj vad vi åt!! Och så härligt kladdigt det blev. Sixten åt från den stora skålen när alla andra hade gett upp, han är min idol! Det där ska jag göra nästa gång!!














Eftersom jag varit på dagis hela dagen så passade jag på att mysa extra med mamma på fikan. Jag gillar mamma extra mycket just nu så det blir mycket pussar och kramar. Tror att vi tycker det är lika mysigt bägge två.

Inga kommentarer: