torsdag 24 september 2009

Efterlysning!

Alltså, jag var på vippen att här skicka en efterlysning på min mamma, då hon varit borta i en eeeevighet, men så dök hon plötsligt upp igår :-) Lite knepigt var det för jag var i trädgården när jag såg henne genom fönstret, och hon höll en bebis!!! Jag blev ju så klart jätte nyfiken, så jag och pappa gick in och där satt mamma på golvet med bebisen i famnen. Jag var så till mig att jag inte ens märkte att pappa tog av mig mina skor och jackan. Jag klappade bebisen massor på huvudet. Vid något tillfälle märkte jag att bebisen minsann snott en av mina snuttisar, och det där går minsann inte för sig! Så jag snodde tillbaka den, fast jag ångrade mig nästan genast för jag gav tillbaka den till bäbisen plus min napp som jag hade i munnen. Ja, alltså uppenbarligen har ju nån glömt sin bäbis här så då får ju jag se till så att den är nöjd. Men jag tänkte ändå passa på att skicka en efterlysning här: Vem har glömt sin bäbis här, och när kommer ni och hämtar den?



4 kommentarer:

Sixten & Majken sa...

Åh, goa unge!!! Fin som tusan är hon!

Anna och Ronja sa...

Ahh grattis igen. Så söt hon är! Du ser verkligen nyförälskad ut:-) Underbart!!

Mamitu sa...

Åhhhh hon är fantastiskt vacker Hanna!!! Man vill ju bara ta en liiiiten tugga ;-) Stort grattis igen till er fina Lilly! Kram Linda

Tokiga jag sa...

hon är sååååå fin massa grattis. grattis lilla clara till din syster