fredag 11 september 2009

Lek mest hela dagen...

Igår så kom Albin och hans mamma och lekte med oss på morgonen. De hade med sig bullar, så först åt vi en smaskig frulle. Snäll som jag är så delade jag ju min tomatbit med Albin... fast jag råkade stoppa in mitt pekfinger i hans mun och ja... det var kanske inte det smartaste jag kunnat göra. Tog mig ett bra tag att konstatera att det gjorde ont.

Sen kom Sixten och hans mamma på eftermiddagen, så då fikade vi igen. Denna gången bjöd jag på glass och det var inte långt ifrån att jag blev snuvad på den. Men leker man med Sixten får man vara snabb som Blixten när det kommer till mat, hehe.

2 kommentarer:

Anna och Ronja sa...

Usch ja, visst ser hon stor ut. Men det är många som tror att hon är äldre. Sen leker hon ju helst med dem äldre barnen på dagis. Och det är inte alltid så positivt. Nya blåmärken varje vecka. Puh!! :-)

Anna och Ronja sa...

Åh vilken lyxdag, först bullar på morgon och sen glass på eftermiddagen. Men man får se upp för Sixten så jag:-)