lördag 5 september 2009

IKEA, kvällsdans och bus i regn

Igår var jag, mamma och pappa på IKEA och shoppade. De gjorde misstaget att visa mig att det fanns en rutschkana på barnavdelningen... de kunde ju tok-glömma att få mig därifrån sen *fniss*

På kvällen trodde de att jag var supertrött, men jag visade dem minsann efter badet att det fanns mycket energi kvar i denna lilla kropp.

Och idag bestämde sig mamma för att vi skulle ut och promenera när det regnade som värst. 'Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder' förklarade hon för mig... jag hade hellre tittat på Teletubbies. Fast efter en eeeevighets promenixande så fick jag min belöning, vi stannade vid Tåget och där fick jag busa av mig riktigt mycket. Hon försökte locka med både bullar och att vi skulle hem till pappa, men jag hade inget som helst intresse att gå in nu när vi stuvat på mig alla kläder.

1 kommentar:

Sixten & Majken sa...

Åh, den rutchkanan är superrolig! Jag brukar få härja runt på barnavdelningen, testa sängar, stolar och sånt.
Så söt du är när du dansar,
kramar