söndag 20 september 2009

Förmiddag hos farmor och farfar

Igår var vi hemma hos Sixten och Majken på middag och som jag och Sixten busade!! Alla tyckte jag var helt speedad, det kan ha varit för all glass jag fick efter middag. Men jag var på jätte gott humör och fick därför vara uppe jätte länge. Jag och Sixten gick och höll händerna flera gånger, och jag passade på att slänga iväg några slängkyssar till di gamle. När Sixten skulle gå och lägga sig gav han mig världens största björn-kram. Mammorna såg allt lite tårögda ut. Jag gillar Sixtens mamma jätte mycket, hon är så busig och rolig. Hon får plocka upp mig precis när som helst, och det är det minsann inte många som får!

Efter så mycket bus behövde mamma sova ut imorse, så jag och pappa tog bilen hem till farmor och farfar. De bjöd på smaskig frukost vilket för mig innebär att jag får äta direkt ifrån smörpaketet. Men jag såg även till så att björnar fick sin andel av smör oxå, inte mer än rättvist. Sen gick vi iväg och matade ankorna... eller ja... ankorna fick väl det bröd som jag bestämde mig för att inte äta upp.


2 kommentarer:

Sixten & Majken sa...

Du ska veta att Sixtens mamma gillar dig också! Puss på dig!

Tokiga jag sa...

naaaw gosetjejjan