onsdag 17 augusti 2011

En kommentar ramlade in...

Mamma har ju bloggat lite om lekstugan här inne, och i ett inlägg berättade hon ju hur vi varit och handlat på Byggmax vilket resulterade i katastrof-läge pga Busfabriken som låg intill. Hur som helst så damp det någon dag senare ner en kommentar i just det inlägget från en okänd:

"Skoj att ni handlat på Byggmax! Jag jobbar på Byggla vilket är Byggmax byggforum och jag skulle tycka det vore skoj om ni skrev om ert lekstuge-bygge på vår sajt. Det pågår faktiskt en tävling just nu som går ut på att skriva om sitt lekstuge-bygge.Hör av er till mig på mejl så berättar jag mer! Vänliga hälsningar Helgi"

Var det nån som sa tävling? undrade mamma som genast gick in på forumet och började kratta ner lite om bygget. Foto-freakar som våra gamlingar är hade de så klart dokumenterat allt redan i fotoväg. Och inte nog med att hon anmälde projektet till 'Vinn 2000kr för lekstugan', hon skrev även upp oss på tävlingen '10.000 kr för lill-stugan' för nog tusan kan man kalla det för en lill-stuga va?

Så ni som är intresserade av hur projekt lekstuga går frammåt kan kika in här: http://www.byggla.se/Projekt/Min-syrra-och-jags-lekstuga/?category=166


1 kommentar:

Sixten & Majken sa...

wow, coolt! Håller tummarna stenhårt att ni vinner!
Kram